Hye Peeps | Thanks For coming || Silent Reader (s) || Follow or Dashboard

Thursday 13 December 2012

Got Happiness :)



Hello readers my mucuk-II HEHEHE :3 Korang tau kenapa aku happy . sebab semalam errr ==" Happiness  masuk link tuu and baca sendiri kenapa aku happy semalam and hari nii . seperti yang korang tau , semalam kan tarikh cantik seperti yang diwar-warkan oleh kawan-II FB aku and in Twitter . Memang cantik and semua nak ada kenangan indah semalam . So I've got it Love it so much . Mmmuahh :* LOL .

Happy gila wehh . HAHAH but tak laa gila sangat . Happy je . jadi nak kongsi ngan korang . NH dah kembali dalam hidup aku , hari nii dah masuk 2Hari aku ngan dia bersatu . Walaupun tak macam dulu . tapi aku tetap happy sebab dia layan aku dengan baik . Banyak buat kelakar . He want me to change my attitude so i will try to change it . I hope that he will never leave me like before because i'm really-II need him at my side #OhhEnglish :3


As in the pic " Happiness can be found , even in the darkest of times , if one only remembers to turn on the light " and it same with my situation . Hanya sorang je yang dapat buat aku bahagia and dia adalah NH . Hope sangat-II yang dia akan sentiasa menjadi pendorong and semangat untuk aku berubah .

P/s : Bosan tul hari nii . asyik kena tinggal je ngan adik aku duduk kat rumah . Mom and dad pergi KB beli apa entah . Tak kisah laa yang penting nanti bawak balik makanan . Makan je kerja aku kan . Makan tido online . Haahh tuu je kerja aku tiap-II hari . Aku duk kat rumah besarkan body je . HAHAHA makin gemuk montel HEHEHE tak tinggi-II pun . I don't care . Oke laa letih dah aku menaip .Semoga bertemu lagi :) dedaa (:

0 comments: