Hye Peeps | Thanks For coming || Silent Reader (s) || Follow or Dashboard

Wednesday 21 November 2012

Aku kembali lagi dalam dunia Vlog =="

Assalamualaikum . maaf laa dah lame menyepi dari dunia Vlog ni . btw ada masalah cikit before this . lagipom aku stay at hostel so takde masa nak update blog or else . and now aku still dalam suasana exam . I'm SPM Candidates 2012 n Batch's 95 . so please wish luck for me . banyak nak update tapi tak sempat lagi . so hari ni nak amik feel dulu dalam blog yang dah bersawang nii . :3

Oke . aku still belum habis paper lagi . tinggal 3subjek je lagi and maybe next week habis . so after SPM i will update pasal hari-hari last di sekolah and tentang kawan-kawan in this blog or in my first blog . Insyaallah , oHH sebelum terlupa . my adopted brother "abang syahmi" also tengah exam STPM . tolong doakan dia juga erkk =.= . Tolong doakan juga abang-abang form6 yang aku kenal such as "abg Hafizi , abg Issey , abg Jak , abg Alang , abg Amar , abg Zamri (Ketua Aspura) and others ." Hope diorang berjaya .

*abaikan muka yang hodoh ni

*jangan hiraukan gambar saya di atas . santapan semata-semata .
Dah lame kan tak update pasal kehidupan aku . yang tu letak kat tepi dulu . tak penting sangat pun . Now aku dah tak stay at Hostel . so banyak masa lagi aku boleh update .

Banyak kenangan kat hostel and honestly i will miss it . Katil , Tilam , Dorm , Kantin , Padang , Aspura Aspuri :3 . All lah . especially my dorm friends P5 . Thanks for becoming my friends yang sudi kongsi suka dan duka selama 10bulan . I always Love you all especially Ika , Ira , Zini , Mira , Mahirah , Kamry , Fini , Fatin n all The Aloi's Geng . Miss you after this . ada masa nanti aku masukkan gambar-II geng aku nii .

Seterusnya aku nak berterima kasih kat my BFF , sebab dah sudi jadi kawan aku kat dalam kelas , at luar pun . gila-II dengan aku . aku happy bila bersama kamoo . bak kata Leyha "dop jupo fokmu aku takkan ngila dengan puah hati , kah3 :)" . Aku sayang sep mu , Eyla , Terds , Leyha and Kirien . Tentang diorang nanti aku masukkan jugak dalam blog aku erkk ==" .

oke fine . aku dah letih menaip nii . tapi tangan aku taknak berhenti . kena berhenti jugak . nanti aku sambung lagi tentang satu persatu yang telah lame aku tingggalkan selama ni . to my geng's n BFF . sayang sepmu sapa bilo-II .wish luck for me and all SPM n STPM students . (: Daa .

*tempek muka aku lagi . hahahaha BOLOK

0 comments: